Menu Zavřeno

Praktické

Na hru potřebujete kostým, pušku, měkčenou zbraň, deodorant a vůli konat hrdinské skutky. První čtyřivěci vám můžeme v limitovaném rozsahu za poplatek zapůjčit. 

Kostýmy jsou laděné do období plus minus od sedmileté války k postnapoleonské Evropě, ale u některých skupin se můžeme rozhodnout, že je to dostatečně pohádkově hezké a na hru se to hodí. Platí, že pokud máte sladěnou skupinu nebo nápad na ní, tak nám prostě napište, určitě vymyslíme, co s tím.

Přihlašovat se lze zde.


Kdy máš kde být?

Pokud chcete přespat v Terezíně, DEJTE NÁM VĚDĚT (klidně za celou skupinu hromadně mailem) a přijeďte v pátek do 22:00 zezadu k nemocnici (50°30’42.6″N 14°09’10.1″E). Tam bude příležitost zaparkovat auto, dá se pohodlně i dojet autobusem do Terezína nebo vlakem do Bohušovic nad Ohří a pak to vzít procházkou.

Pokud chcete přijít přímo na bitvu, buďte v 10:30 na parkovišti u infocentra (Dukelských hrdinů 43, 411 55 Terezín) . Tam se shromáždíme a vyrazíme na bojiště. Střílet se začneme nejpozději v 11:00, skončíme v 17:00. Poprosíme vás o pomoc s vrácením věcí do nemocnice, vybereme si od vás kostýmy a pušky a rozloučíme se. Pokud bude zájem, zařídíme hospodu s obsluhou a poveselíme se.

Poplatek za účast na hře je 650 korun na osobu na pokrytí nájmů, míčků a drobných rekvizit.

Poplatek za půjčení pušky je 550 korun. 

Poplatek za půjčení chladné zbraně je 200 Kč.

Půjčení kostýmu jsou na individuální bázi, zeptejte se a vyřešíme to. Preferujeme oblékat celé skupiny.

Upozorňujeme, že vodu a jídlo na hru si zajišťuje každý sám. Hra se odehrává v hradbách Terezína a bude možnost si věci pohodlně odložit.

Pravidla

Orlí marš má velmi jednoduchá pravidla. Nad nimi jsou ale dva hlavní principy:

  1. bezpečnost. Dáváte pozor kam šlapete a kam šlapou vaši kamarádi, myslete na zášlehy, zkontrolujte si řádně doma pušky a nesnažte se o maximální výkon (povolený průměr komory je 75mm, délka max. dle čisticího kusu s víčkem. Zákaz používání okysličovadel a aktivního promíchávání směsi. Munici vám dodáme.
  2. pohoda. Je to hra s puškami na deodorant, občas někdo vyhraje, občas někdo prohraje, vliv střelce na projektil taky není stoprocentní. Je super se snažit, makat a bojovat, ale myslete na to, že ty lidi na druhé straně vašich pušek jsou taky kamarádi co si s vámi hrají a ne nepřátelé v zápase na život a na smrt.

Zranění a morálka

Pokud vás zasáhne střela kamkoliv, jdete k zemi. Možná při tom křičíte, možná nadáváte, ale rozhodně nebojujete a nedáváte přesné povely ostatním. Myslete také na to, že hra je spíš nadsazená a lehkovážná, dojemné scény umírání sem nepatří. Padlí se stále drží na dohled svojí jednotky, pokud scénář neříká jinak (v některých scénářích se budete oživovat individuálně).

Pokud vám scénář neříká jinak, ztráta půlky jednotky a více znamená pro celou jednotku okamžitý návrat zpátky na shromaždiště/ úprk.

Na bodáky!

Do hry chceme zkusit vložit víc boje na šavle, tesáky, sekery a bodáky. Ve větší části scénářů tak bude umožněno bojovat i chladnými zbraněmi. Ty mají jednu důležitou změnu oproti puškám: zatímco dotek míčku kamkoliv vás hnedle vyřadí z boje a je konec, všichni bojovníci jsou takový tvrdáci, že rána do končetiny pouze vyřadí danou končetinu a zvládáte normálně pokračovat v boji. A všichni jsou tak tvrdí, že dokud mají aspoň jednu ruku funkční, tak normálně zvládají operovat s puškou (oběma rukama). Snažte se vyhnout ranám na hlavu.

Boj na šavle v kombinaci s puškami je experiment, který budeme v průběhu hry vyhodnocovat a když to nebude k tomu, necháme boj jen na na pušky. 

Do hry vpustíme jen bezpečné a hezké chladné zbraně. Buďte prosím rozumní při výběru, cokoliv nad 100 centimetrů už je spíš zvláštní. Pokud máte nějaký hrozně super nápad, napište nám, probereme to.

Oživování a posily

Každý střet má vždy definováno jak přesně se v něm oživuje a kde. 

Granáty

Granát se hodí, někam dopadne a vybuchne. Kdo je ve vzdálenosti přibližně pěti metrů a není ve skvostném krytu, je automaticky zasažen. Prosím, nesnažte se házet granáty zpátky, mohly by vám vybuchnout v ruce.

Hudba

Když počasí umožní, budou některé střety doprovázeny hudbou, na což budou napojené některé mechaniky.

Rudá stop

Pokud se dostanete do reálně nebezpečné situace, potřebujete přivolat pomoc zdravotníka nebo se někdo chystá spadnout z hradeb, zakřičte “Rudá stop”, zastavte hru, vyřešte problém a pak případně zase pokračujte ve hře.